محافظ صفحه نمایش مک بوک جی سی پال مدل آیکلارا صفحه نمایش مک بوک ها همیشه بهترین کیفیت ساخت را در بازار محصولات الکترونیک داشته و به کیفیت بالای خود معروف هستند. با این حال شیشه صفحه نمایش مک بوک مستعد جذب اثر انگشت، پاشش مایعات و جذب گرد و غبار است و برخلاف صفحه نمایش های مستقل اپل و آی مک فاقد پو ...ادامه مطلب

محافظ صفحه نمایش مک بوک جی سی پال مدل آیکلارا JCPAL iclara for macbook Pro 16 inch

1,800,000 تومان
سایز یا مدل


موجودی: 10 عدد
اضافه به سبد خرید
ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

محافظ صفحه نمایش مک بوک جی سی پال مدل آیکلارا


صفحه نمایش مک بوک ها همیشه بهترین کیفیت ساخت را در بازار محصولات الکترونیک داشته و به کیفیت بالای خود معروف هستند.


با این حال شیشه صفحه نمایش مک بوک مستعد جذب اثر انگشت، پاشش مایعات و جذب گرد و غبار است و برخلاف صفحه نمایش های مستقل اپل و آی مک فاقد پوشش نانوی ضد بازتاب است.


محافظ صفحه نمایش مک بوک جی سی پال مدل آیکلارا برای همین منظور طراحی شده است و شرکت سازنده آن از برندهای معتبر بازار بوده و اصالت کانادایی دارد.


محافظ صفحه نمایش این شرکت در برابر جذب اثر انگشت مقاوم بوده و گرد و غبار به راحتی نمی تواند روی سطح آن تجمع کند. با این حال در صورت کثیف شدن، کاربران به سادگی و با یک دستمال میکروفایبر بدون نیاز به نگرانی درباره خط افتادن صفحه نمایش گران قیمت مک بوک خود می توانند آن را تمیز کنند.


این محافظ صفحه نمایش حالت ضد بازتاب داشته و می تواند جلوی بازتاب نور را تا حدودی گرفته و صفحه نمایش را کمی مات کند. با این حال به علت استفاده از مواد ساختی با کیفیت و طراحی اصولی، به سادگی نور صفحه نمایش را عبور داده و از شدت آن نمی کاهد.

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود

کالاهای مشابه